HomeΓνωρίστε μαςΟ Χώρος μαςMenuΕπικοινωνία
Για παραγγελίες καλέστε 22410 22375
Πώς μπορεί ένα εστιατόριο να αποδείξει ότι σέβεται τους πελάτες του;
Κτίζοντας αξίες...
Οι αδελφοί Μιχάλης, Βασίλης και Γιώργος Λεβέντης γεννήθηκαν στη μικρή πόλη Windsor του Οντάριο, στον Καναδά. Οι πρώτες μνήμες τους ταυτίζονται με το εστιατόριο Paul’s Coffee Shop που διατηρούσε ο πατέρας τους, ο Paul – Πολυχρόνης - Λεβέντης.
Τα τρία αδέλφια μεγάλωσαν μέσα στο οικογενειακό εστιατόριο που πρόσφερε ελληνικά φαγητά και pizza. Οι εντολές του πατέρα δεν άφηναν περιθώρια άλλων επιλογών: Καθένας έπρεπε να ξεκινήσει τη δουλειά στο εστιατόριο στα 10 του χρόνια: «Κάθε απόγευμα μετά το σχολείο, και φυσικά ολόκληρο το καλοκαίρι: Ξεκινάτε τον πρώτο χρόνο στη λάντζα, ύστερα από ένα χρόνο παίρνετε προαγωγή στην κουζίνα και στο καθάρισμα. Ακολουθεί η προαγωγή στο σερβίρισμα και αργότερα βλέπουμε για το delivery…». Επιθυμία του πατέρα ήταν να μάθουν τα παιδιά το μυστικό της δικής του επιτυχίας: Σκληρή δουλειά και καθημερινή ενασχόληση με την επιχείρηση για πολλές ώρες. Στα ρεπό τους, έπρεπε να προσφέρουν κοινωνική εργασία φροντίζοντας εθελοντικά ηλικιωμένους της περιοχής.
Το 1981 η οικογένεια αποφασίζει να επιστρέψει στην Ελλάδα. Το 1990 οι οικονομίες της οικογένειας επενδύονται στο Εστιατόριο Λεβέντης, που αρχικά στεγαζόταν στο ισόγειο του σημερινού κτιρίου στην οδό Εθνικής Αντίστασης, σερβίροντας γύρο, sandwiches και pizza. Στο νέο μαγαζί απασχολούνταν όλη η οικογένεια: Ο πατέρας στις προμήθειες και στο ψήσιμο του ψωμιού, η μητέρα στην κουζίνα και τα αδέλφια στο σερβίρισμα και τις εξωτερικές δουλειές

Ακούγοντας τον Πελάτη...
Το μαγαζί πάει καλά, όμως τα αδέλφια, που σιγά-σιγά αναλαμβάνουν τη διοίκηση έχουν ανήσυχο πνεύμα: Το 1998 αποφασίζουν να διενεργήσουν μια έρευνα αγοράς: "Πρέπει να μάθουμε τη γνώμη των πελατών μας, τα υπέρ και τα κατά μας". Σαν αποτέλεσμα, το 1999 ολοκληρώνεται η πλήρης ανακαίνιση του εστιατορίου, ξεκινά η συνεργασία με νέα στελέχη και εξειδικευμένους συνεργάτες, ενώ παράλληλα, ανανεώνεται το μενού. Η συνέχεια είναι λίγο-πολύ γνωστή: Πλήρης μηχανογράφηση, τηλεφωνικό κέντρο ISDN, ειδικές προσφορές, νέα πιάτα με βάση προτάσεις & ιδέες των πελατών, έρευνες ικανοποίησης σε ετήσια βάση, επέκταση στις Καλυθιές, παιδική χαρά στο 2ο όροφο και διοργάνωση παιδικών πάρτυ. Όλα πλέον με στόχο την γρηγορότερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Εξασφαλίζοντας της ποιότητα...
Το σημαντικότερο όμως, μέχρι σήμερα, βήμα για την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και ποιότητας είναι η πρόσφατη πιστοποίηση του Εστιατορίου Λεβέντης κατά HACCP: Το καλύτερο σύστημα πιστοποίησης της ασφάλειας των τροφίμων που εφαρμόζεται διεθνώς. Η προσαρμογή του εστιατορίου στα πρότυπα του HACCP έγινε σε συνεργασία με το Αναλυτικό Εργαστήριο Ελέγχου Διμέλλης Απόστολος & Συνεργάτες που έχει αναλάβει και το συνεχή προληπτικό έλεγχο. To HACCP πιστοποιεί την τήρηση όλων των κανόνων υγιεινής και σωστής διαχείρισης τροφίμων, σε όλα τα στάδια: Από την παραλαβή των υλικών μέχρι το σερβίρισμα στο εστιατόριο ή τη διανομή του φαγητού στο σπίτι σας. Μέσω μιας σειράς αυστηρών διαδικασιών και συστηματικών ελέγχων που ξεκινούν από προδιαγραφές της κουζίνας, τον έλεγχο των προμηθειών, τη σωστή συντήρηση των πρώτων υλών που περιλαμβάνει ακόμα και συνεχή ηλεκτρονική καταγραφή της θερμοκρασίας των ψυγείων, την εκπαίδευση του προσωπικού, μέχρι και τον συστηματικό μικροβιολογικό έλεγχο σε δείγματα φαγητών που εξασφαλίζει την ποιότητα των προϊόντων, το σύστημα HACCP αποτελεί ακόμη μία έμπρακτη απόδειξη σεβασμού προς τους πελάτες μας!
Εταιρικό προφίλ
Η ΑΦΟΙ ΛΕΒΕΝΤΗΣ Ο.Ε. ανήκει από κοινού στους αδελφούς Μιχάλη, Βασίλη και Γιώργο Λεβέντη. Το εστιατόριο Λεβέντης δημιουργήθηκε το 1990 και αρχικώς λειτουργούσε αποκλειστικά σαν πιτσαρία. Το 1999 μετά από μια έρευνα αγοράς η επιχείρηση προχώρησε στην πλήρη ανακαίνιση του εστιατορίου συνολικού κόστους 60,000,000 δρχ. αλλά και στην επανατοποθέτηση του εστιατορίου στην αγορά με αρκετά διευρυμένο μενού. Ταυτόχρονα με την ανακαίνιση εγκαταστάθηκε τηλεφωνικό κέντρο ISDN με 6 συνοπτικές γραμμές.
Το 2001 ολοκληρώθηκε η πλήρη μηχανογράφηση του εστιατορίου τόσο σε front of the house επίπεδο (παραγγελιοληψία) όσο και back of the house (αποθήκη, λογιστήριο κτλ). Η οποία εκτός της υποστήριξης της οργανωτικής λειτουργίας προσφέρει πολύτιμες στατιστικές πληροφορίες που συμβάλουν τόσο στην βελτίωση των υπηρεσιών, όσο και στην μέτρηση της αποτελεσματικότητας συγκεκριμένων ενεργειών προώθησης. Τον Μάρτιο του 2005 η λειτουργία του εστιατορίου πιστοποιήθηκε κατά HACCP από την Eurocert.

Το εστιατόριο σήμερα περιλαμβάνει ισόγειο και 2 ορόφους έχοντας τη δυνατότητα συνολικής εστίασης 150 ατόμων σε χώρους συνολικής επιφάνειας 260 τ.μ. και προσφέρει 4 ειδών υπηρεσίες: Dine in (κλασσική λειτουργία εστιατορίου), Delivery (διανομή φαγητών), Take away (φαγητό σε πακέτο), και διοργάνωση πάρτι γενεθλίων σε ειδικά διαμορφωμένοo χώρο με παιδικά παιχνίδια παιδική χαρά στον 2ο όροφο.

Η εταιρεία σχεδόν κάθε δύο χρόνια πραγματοποιεί μιας έρευνα αγοράς με στόχο αφενός τη μέτρηση του βαθμού γνώσης και προτίμησης και αφετέρου αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Market Plan το 2004 σε τυχαίο δείγμα 350 νοικοκυριών της πόλης της Ρόδου o βαθμός γνώσης (awareness rate) του εστιατορίου ΛΕΒΕΝΤΗ στο τμήμα της αγοράς του έτοιμου φαγητού είναι άνω του 60%, ενώ η δεύτερη στη σειρά κατάταξης επωνυμία βρίσκεται στο 17%. Το ποσοστό των ατόμων που προτιμά (preference rate) το εστιατόριο Λεβέντης για την παραγγελία έτοιμου φαγητού για το σπίτι είναι άνω του 30%, ενώ η δεύτερη στη σειρά κατάταξης επωνυμία συγκεντρώνει μόλις το 6% των προτιμήσεων του κοινού.
Πέραν της έρευνας αγοράς, η εταιρεία διενεργεί σε περιοδικά διαστήματα τόσο έρευνες ικανοποίησης των πελατών της, ενώ το 2005 ξεκίνησε και τη διενέργεια mystery shopping.

Φιλοσοφία της εταιρείας είναι να προσφέρει πραγματικό value for money σε ένα άριστο από πλευράς αισθητικής χώρο για όλη την οικογένεια, προσφέροντας άριστης ποιότητας φαγητό σε συνδυασμό με πραγματικά ανταγωνιστικές τιμές.